Followers

Tuesday, February 21, 2012

Perjalanan Mengejar Cita

Photobucket
Dalam Bot
Photobucket
Di KLIA
Photobucket   Alhamdulillah.. Perkataan pertama yang terbit dari bibirku ketika menerima keputusan penempatan... 'SARAWAK!!'... Ye, penerbangan dari KLIA terasa begitu bermakna bagi seorang guru novis seperti aku, dengan cabaran yang akan mendatang aku cuba sebaik mungkin untuk menempuhnya... Berkuatkuasa 16 Jan 2012, aku sah menjadi seorang guru... Tidak banyak yang perlu diperkatakan, setelah sampai di Sibu, aku kena bermalam untuk satu malam sebelum meneruskan perjalanan ke Kapit menaiki bot express yang memakan masa selama 3 jam....
   
   Di Kapit, aku kena naik bot express selama lagi 2 jam sebelum tiba ke sekolah aku iaitu SK Nanga Pelagus...  Sekarang aku malas lagi nak tulis panjang-panjang, mud x dtg lagi.. hehehe
Photobucket
Lebuh Raya Batang Rajang



Photobucket
Suasana dalam Bot Express

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...