Followers

Sunday, August 15, 2010

Keheningan Ramadhan

Photobucket

   Alhamdulillah..sudah masuk 5 hari kita umat islam seluruh dunia menyambut kedatangan ramadhan yang mulia..syukur ke hadrat Illahi kerana puasa kali ni aku sempat mencium tangan abah dan mama..Puasa ini aku anggap begitu bermakna sekali kerana dapat meluangkan masa walaupun sekejap untuk balik berjumpa keluarga.

   Perjalanan yang jauh aku rasakan begitu sekejap kerana perasaan membuak-buak ingin pulang ke kampung.. Aku sampai di rumah pukul 3 petang, buka puasa dan pukul 11mlm aku balik semula ke JB.. Mungkin orang anggap gila tetapi Alhamdulillah berkat niat yang baik ingin berjumpa keluarga tersayang aku akhirnya selamat pergi dan balik..save journey.. =)


   Selamat menyambut bulan ramadhan kepada semua warga IPG-KTI, SKTTA(1), Keluarga Hj Zakaria(bapak aku) dan Seluruh muslimin dan muslimat di dunia ini.. Jadikan setiap perlakuan yang kita buat adalah amalan kita.. Sayonara 


~cincow.......

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...