Followers

Wednesday, March 28, 2012

Graduation Day....

   Salam...... Alhamdulillah satu lagi ganjaran dari Maha Pencipta kepada kehidupan penuh ranjau yang telah aku lalui selama ini... Tanggal 13 Mac 2012 lalu, aku telah berjaya memperoleh Ijazah Sarjana Muda Perguruan setelah 5 tahun setengah belajar di IPG Kampus Temenggong Ibrahim, Johor Bahru.. Tidak ketinggalan turut grade sama adalah isteri tercinta (Nurul Hazwani Bt Wakanan).. Pada ruangan yang tidak seberapa ini, aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada kedua mama dan abah yang selama ini tidak pernah jemu memberi semangat dan dorongan demi melihat aku berjaya... Alhamdulillah, anakmu kini telah berjaya menggenggam segulung ijazah yang selama ini kita impikan.. Terima kasih mama dan abah, sayang ma & abah sangat-sangat... Tidak lupa juga kepada isteri tercinta, adik beradik, keluarga mertua serta seluruh ahli keluarga yang selama ini menyokong penuh setiap perjalanan hidup yang aku lalui..

Photobucket
Photobucket
Bersama keluarga mertua
Photobucket
Bersama keluargaku
Photobucket
Keluarga besar kami
Photobucket










1 comment:

  1. happy graduation day my dear :)
    alhamdulillah:) lepas ni.. master?phd? insyaAllah:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...