Followers

Saturday, June 11, 2011

Bila Cikgu Mesin Rumput

                Salam, kat bawah adalah gambar-gambar aku masa mesin rumput keliling rumah.. Fuhh da lama rupanya aku tak pegang mesin ni, lenguh gile tangan.. Sampai aku nak minum air pun menggigil, huhu penangan si mesin rumput..

                Tak banyak aku nak mengomel kali ni, tapi besh gak bile tengok hasil yang telah aku usahakan.. 8least cuti aku kali ni tak sia-sia.. Walaupun pagi bangun lambat, tapi petang still kuar kan peluh… Satu pengalaman yang tidak akan dapat daripada buku teks, hanya praktikal yang mengajar kita tentang penggunaannya.. Sampai terseliuh tangan aku kendalikan benda alah ni…. Terbaek!!!

PhotobucketPhotobucketPhotobucket









Photobucket



4 comments:

  1. rajin:)) rumput kat umah saya pon dh panjang cikgu.. ni peluang up markah ni :)

    ReplyDelete
  2. nk gk ke,boleh...
    depan rm30, blkg rm50..
    (SEPAH cakap);-p

    ReplyDelete
  3. SEPAH ckp kan x de men kire2,, :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...