Followers

Saturday, May 8, 2010

Merindui hobi yang aku sayang.....miss it


Photobucket


   Assalamuaikum n salam 1Malaysia..agak-agaknye korang, ape lah agaknye hobi y aku sayang ni kan...hehehe...xlen dan x bukan adalah berhandycam, maknenye jd kamera man la...

   Sekarang aku dah xde benda alah 2, da kena antar balik sebab aku da x jadi jpp.. sedey gak rs, sebab aku da jg die setahun..die macam da kenal aku, xpernah rosak dalam tangan aku.. apa2 aktiviti kampus sume aku yang handle, xde orang len yang boleh pegang.. banyak tempat da aku g dengan handycam ni, antaranye ke kursus jpp d PD n banyak tempat lg la..

   Sayang gak rasa, dengan handycam ni la aku bljr cara nk ambk video ngan betul.. pengalaman yang tidak dapat dibaca dalam buku, dengannya jugak la aku bereksperimen tentang shoot terbaik utk setiap event yang berlangsung.. walaupun agak old school, tapi die punye kualiti hampir sama ngan model yang ada kat pasaran skang...

   Harap2 ada la rezeki aku pada masa hadapan utk jadi beli handycam sebijik.. aku rindu sangat nk tengok ekspresi manusia melalui kanta handycam.. InsyaAllah banyak benda yang aku boleh dapat dari hobi yang aku sayang ni....

Miss it.....cincow~

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...