Followers

Friday, April 16, 2010

5PAH: Gempak Beb..tq for your celebrate =)

   Alhamdulillah cikgu dapat on9 lagi hari ni...nak tau pe cite cikgu kat sekolah??? fuhh gembira campur sedey dan macam2 campur lagi la rasa dalam perut  ni...hehehehe
Photobucket
   Student aku di 5 pahlawan memang besh, celebrate something yang memang aku xpernah sangka selama sebulan aku kt SKTTA.. dorang masuk je kelas suh aku tutup mata, surprise la kata dorang..aku pe lagi ikut jela arahan tu, ada la dalam 3minit gak aku xleh tengok pe yang dorang wat..pas 2 dorang suh aku pusing, fuhh terkezut yang amat...korang nk tau pe??

Photobucket
 Haa, dorang belikan kek dan macam2 lagi utk aku..da aku x jadi nk ngajar pagi tadi,learning objektif aku x tercapai lagi la ari ni...dorang nak makan sama2 ngan aku, nak enjoy puas2 kata dorang..learning objektif dorang pulak yang tercapai ari ni...hahahaha



Photobucket

    Pape pun, tq banyak2 sebab bagi cikgu hadiah n wat cikgu eppy ari ni..korang memang best r,.. pesan cikgu 2k pelajar 5 pah sume, korang cari la ilmu selagi boleh..dalam hidup kita peluang x datang banyak kali, so kalau ada peluang terus rebut..ingat pengorbanan mak ayah kita yang sanggup kerja siang malam demi mencari rezeki untuk kita..walaupun mungkin kita hidup senang sekarang, ia x akan jamin masa depan kita..igt sume rezeki 2 datang dr Allah, so berdoalah semoga sentiasa berada dibawah rahmat-Nya...




more picture, click here............cincow~








2 comments:

  1. fuyooo! seronoknye cikgu andika..haha..learning objektif sendiri x tercapai..bile nak ganti kelas??

    ReplyDelete
  2. hahaha, tadi da ganti tp msh x tercapai..dorang tambah hadiah n sebagai balasan aku xleh ngajar..kena borak2 ngan dorang, sekali lagi learning objektif dorang tercapai...hadoi=p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...