Followers

Friday, April 9, 2010

hari paling penat

Photobucket
muka2 x bersalah
Photobucket
gelagat bila dapat masuk lab



Salam semua... Hari ni merupakan hari paling penat aku rasakan melayan kerenah anak murid aku...xtahu la kenapa hari ni dorang punye bising 2 semacam je, hangin je aku ngaja tadi... Objektif aku sure la tak tercapai sebab banyak benda yang terjadi dengan tiba-tiba masa aku nak ngaja td..

   Paling ak sedey sebab LCD x leh pakai, lepas 2 ngan video yang aku bawak x support dalam komputer kat lab 2 n last skali maker pen aku lupe bawak....jadi x semena-mena bila budak2 2 bising aku pun naik angin la, abis sume kena hamun ngan aku...
   Tapi camne dorang nakal skali pun, sebenarnya dorang la sejukkan hati aku.. Pandai dorang wat muka sedey mitak maaf sebab aku ugut xnk ngajar lg kelas dorang..pas2 sume datang salam reramai ngan aku...Alhamdulillah walaupun objektif x tercapai, tapi aku still lagi rasa ok ngan dorang ni..Ngan keletah dorang yang comel2 gitu,memang wat aku cair la...
   Untuk anak2 murid cikgu, korang memang best walaupun selalu wat cikgu tengking korang...Be the best, sebab korang sume da janji ngan cikgu nak naik kelas Pahlawan tahun depan..InsyaAllah cikgu akan tolong korang menjadi yang terbaik antara yang terbaik..

cincow~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...