Followers

Saturday, April 3, 2010

Aduh penatnye mata!!!

   Hujung minggu bagi seorang guru bukanlah bermakna cuti.. Dari pagi aku bangun,pas subuh terus tak tido..
Dalam usaha menyiapkan blog Permata, aku mengambil masa dari pukul 8.30 pagi hingga pukul 5 petang, hadoi rasa cam nak tercabut mata ni...
   Tapi aku rasa puas walaupun masih banyak yang belum dibuat.. Walaupun ini bukan kali pertama aku buat blog untuk Permata, tapi aku rasa kali ni lagi bersemangat dan puas hati.. Pape pun tq n solute yang tak terhingga kepada bro khairul y tolong wat banner,jasamu dikenang..kalau terlebih rajin,tolong2 la buatkan banner 2k blog cikgu andika lak=p
   Cuak jugak dalam perut sebenarnye ni, sebab portfolio ngan lesson plan praktikum aku  tak siap lagi.. Dah la guru pembimbing aku warning awal-awal lagi yang die nak cek aku punya kerja..fuhhh, InsyaAllah aku dapat siapkan jugak nanti..aku cuba buat yang terbaik untuk kedua-duanya... 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...