Followers

Wednesday, April 14, 2010

Dedikasi Untuk Cikgu Khairul

Photobucket
BILIK BOSS
Photobucket
BILIK LINUS


   Alhamdullillah hari ni aku sudah habis final observation, fuhh cuak jugak pagi tadi sebab kelas awal pagi...nasib baik semalam aku da prepare sume, kira pagi tadi tinggal setting jela.. Aku xnak cakap banyak pasal observe sebab aku redha je markah yang aku dapat.. janji pengalaman tu yang penting, tul x?
   Siap je aku kena observe, g minum ngan Mr Lui jap n then trus aku wat mural kat blk LINUS.. dari pukul 9am-12pm aku mengerah tenaga bersama mus ngan wan... sebelum siap nampak x cantik tapi bila da siap cam x caya lak yang mural 2 hasil tangan kitaorang... Bangga semacam je aku tengok muka dorang tuh, aku cool2 je..hak3
   Ok berbalik kepada post aku arini, sebenarnya mural yang kitaorang wat ni adalah untuk didedikasikan kepada bro khairul..walaupun die da nek pangkat ke PPD tapi kami masih lagi rasa die ada kat sekolah tu..mana x nye, dari ari pertama kami sampai kt SKTTA tu, die la teman borak ngan lepak kitaorang..banyak yang die ajar aku terutama tentang cara membuat majalah, yela die kata majalah kampus kita 2 macam majalah kampung.. xpe aku terima sebab die memang sorang pakar, 2 yang aku sedia berguru ngan die.. Tapi 2la orang yang banyak ilmu memang ramai yang nak, baru 2 minggu ktaorang rapat da die kena g PPD..x sempat aku nak menuntut..xpe bro ada masa kita jumpa lagi, aku memang bercadang nak jemput bro khairul jadi penceramah masa bengkel penerbitan yang dijadualkan diadakan bulan 6 ni..harap bro sudi la curahkan sedikit ilmu untuk kitaorang yang bercita-cita nak jadi sehebat bro..
   Untuk itu, aku memang dedikasikan mural ni untuk bro khairul kerana tanpa die aku rasa memang sukar untuk sesuaikan diri kat tempat baru...

tq bro, jasamu dikenang........cincow~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...