Followers

Saturday, April 24, 2010

Bila Perut Mula Berkeroncong, Hujan Pula Turun Selepas Mendung

   Assalamualaikum wbt... Alhamdulillah, aku masih lagi diberi kekautan untuk meneruskan hidup unutk hari ini.. nak kata bangun awal 2 xla sangat, tapi sempat la bsh bj baju 2 baldi n kemas blk yang da agak lama aku x kemas.. sampai ke waktu zuhur jugak la dok mengemas blk ni..

   Siap je mandi ngan semayang zuhur, rancangnya nak kuar makan tapi tengok latop rasa nk layan fb jap.. tengah2 leka, ujan pn turun.. settle!!! sampy sekarang pukul 3.30 ptg ujan masih x berhenti.. perut  aku ni banyak kali da bagi isyarat mtk disuapkan.. sabar ek, sabar23x..

   Masa ni jugak la kepala aku rasa melayang-layang kepeningan ngan gastrik yang semakin menjadi-jadi..agak sakit jugak la, tapi ini lah yang dikatakan sebagai cobaan.. Aku cuba tahan, InsyaAllah xde pape.. Nak menulis da xlarat ni, korang tengok jela gambar ujan dari luar blk aku ni ngan gmbar keadaan astaka yang aku amk ms kt kelas ari 2... ujan kt jb skang memang x menentu...







cincow~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...